Tuesday, January 15, 2008

كسر رجل تانى


انا مش عارفه فى ايه كل سنه لازم تحصلى حاجه

ممكن يكون عليا ندر ولا حاجه اروح افرق نابت يعنى ولا اجيب دستين شمع ولا ايه بظبط


المهم ان السنه دى حصلى ايه بقى زى السنه اللى فاتت رجلى اتكسرت معت اختلاف الاسباب طبعا

مش عارفه فى ناس بتقولى علشان انتى مش بتتهدى مكانك رجلك اتكسرت وفى ناس بتقولى انتى محسوده وفى ناس بتقولى عليكى ندر

المهم انا هاحكى اللى حصلى وخلاص


السنه اللى فاتت؟؟؟؟

اللى حصل انى اخر يوم امتحانات كان صعب مووووت ولجنه مقرفه مووووووت والدنيا حر موووووووووت

خلصنا امتحان وكنا متفقين انا واصحابى ندخل السينما ونتغدى ونخرج كالعاده

اللى حصل انى رحت ستى ستارز ولما ركنا العربيه ونزلت لقيت عيل صغير وشو مش باين من قفاه رشق فيا وبعدين شغل الاسطوانه ونبى ياهانم اى حاجه ونبى انا جعان ومكلتش من ساعه ماتولدت ونبى ياست اللهى ينجحك اللهى يسترك

المهم ادتيله اللى فيه النصيب ودخلنا المول ودخلت السينما ونمت فيها كالعاده برضه وخرجنا اتغدينا وايه بقى تمام التمام المهم وانا خارجه

مروحه البيت لقيت نفس الواد رشق فيا قلتله انت ياض انا مش اديتك تاكل مكلتش ليه

وديت الفلوس فين؟؟؟ قالى انا كلت بس مشبعتش قلتله مليش فيه امشى ياض مش زنبى ان بطنك كبيره ومابتشعش ورحت مدوره وشى وانا عامله فيها شريره وبفتح باب العربيه عشان اركب لاقيت الواد ادانى حتت ضربه انا الاول تنحت

بس على مين بقى الواد جرى وانا مسبش حقى نهائى وجريت وراه وحلفت ميت عظيم انى هاضربه بالشلوت المهم وانا بجرى وراه لحقته واجى اديله الشلوت اروح هوووب متزحلقه ووقاعه على رجلى وايدى وجالى شرخ فى ايدى وكسر فى رجلى اه يانا يابابى..

والواد اعدت يضحك عليا اصلى وقعت ولا اجدعها جردل؟؟؟

المهم اصحابى ضحكوا عليا برضه بس هما استغربوا لما مقمتش تانى اصلهم عارفنى لما بقع ومش بيحصلى حاجه بيقوم وبجرى تانى يقاتل يامقتول

جم لحقونى وودونى على المستشفى اتجبست وروحونى البيت واول ما ماما شافتنى راحت راقعه بميه خمسه وتلاتين صوت

وقالتلى؟؟ ايه يابنتى ايه اللى حصل؟؟

وانا كل اللى جه عليا اعت اعيط واقولها مضربتش الواد ياماما مضربتوش وقضيت الاجازه مكسره



السنه دى بقى الحكايه الحمد لله مكنش فيها فضيحه فى الشارع


انا كنت فى منتهى البراءه بلعب مع ابن خالى وبنت خالى وبتنطط معاهم على السرير (اشمعنى هما يعنى هما احسن منى فى ايه)؟؟


ولقتنى مره واحده بطير فى الجو ونازله على رجلى والحمد لله رجلى اتكسرت لتانى مره ورحت فاتحه فى العياط زى الاطفال باعلى صوتى واتهزئت من ماما وخالى (عشان هما شريرين)؟؟


واتجبست وهاقضى نص السنه متجبسه




21 comments:

Ahmed Al-Sabbagh said...

ألف سلامة عليكى يا نونا يا كميلة

ان شالله كنت انا وانتى لأ

مش تحاسبى على نفسك

انا العيال دول شكلى هضرهم جامد

واوريهم العين الحمرا لخالو احمد

:)

خلى بالك من نفسك عشان خاطرى

أحمد

Blank-Socrate said...

الف سلامه
صدقينى انا نفسى اتكسر زيك
علشان اخد اجازة من الشغل

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fadfada said...

الف سلامه عليكى يانونتى انا بئى موعوده بالعيال دى عالطول مترصصين ادام الجامعه ولما مبرضاش اديلو حاجه يضربنى ويجرى بس على مين انا استعدتله وفى مره داس على رجلى رحت جايباه من قفاه وكلته عالقه بجد صعب عليا اوى بس كان عايز يئوم يضربنى تانى بس الحمد الله الناس اتدخلت وحاشوه عنى وانت ابئى خدى بالك شويه ولو عايزه تضربى حد انا متخصصه فى الحاجات دى

ftafeet said...

ميرسى يااحمد ربنا يخليك ليا يارب

بعد الشر عليك متقولش كده
انشالله بعيد عنك وعنى

واما نشوف بقى العين الحمرا بتاعت خالو احمد هاتبعد العيال عنى ولا لا


وانت كمان خلى بالك من نفسك ياقمر


نوناااا

ftafeet said...

ازيك يابلانك الله يسلمك ميرسى
وبعد الشر عنك مش تقول كده
ولا اقولك تعالى اعد جنبى ممكن تاخد شويه حظ وحش وحوادث منى

ftafeet said...

يااااااااااااااااه

مرمر عندى اخيرا اختى وحبيبتى

ميرسى الله يسلمك بس برضه هاتقومى تعمليلى ساندوتش الجبنه ؟؟

وانا طبعااااااا عارفه انك متشرده متشرده اصلى يعنى ومتخصصه ضرب صبيان انتى هاتقوليلى منا عارفه ياماما عارفه والله


ربنا معاكى فى امتحاناتك يلا يالى فى كليه علوم

safa7_karmooz said...

الف بسا عليكى

كل ده من الجنان

بس ولو

هبقى مجنوون يعنى هبقى مجنون

هههههههههههههه

صحيح هوا حضرتك عند عظام زى الناس الطبيعية ولا بسكويت :D

وعملتى جبس pink وكده :p

زى الهوا said...

ألف سلامة ليكى بس بطلى شقاوة شوية , سبتى ايه للصوغيرين , اسلوبك حلو اوى فى الحكى

Unknown said...

توتي وحشتيني
بااااااااااااااااك
خلصت الامتحاناتتتتتتتتتت
اخيرا
عودا حميدا
سلامتك ياحببتي
اية يابت اللي جرالك من ورايا
والله زعلت موت اصلا
مش تخلي بالك
يابنتي انت كدا من اقل وقعة تتكسر شكلك مش بتشربي لبن كتير
بعد كدا اشربي علشان تبقي اقوي ويارب تخفي بسرعة والحمدلله انها جت ايام الاجازة مش ايام الامتحان
سلامتك ياجميل ياريت تطمني عليكي بليزززززز
سلام

ftafeet said...

ازيك ياسفاح الله يسلمك ياجميل

وطبعا لازم تبقى مجنون اومال الواحد يبقى عاقل كده ورخم

وبعدين انا عندى عضم بس مافيهوش كلسيوم عرفت بقى

ftafeet said...

زى الهوا ميرسى على زيارتك منورانى والله
والله يسلمك ياجميل

وصدقنى مافيش احلى من الشقاوه

ftafeet said...

منمن حبيبى وحشتينى اوى شفتى اللى حصلى لما سيبتنى اتبهدلت يااختى والله
الله يسلمك ياجميل ومش هاشرب لين اصلى مش بحبه خالص خاااااالص
ولا هو بيحبنى

بس سيبك انتى المهم متغبيش عنى كده تانى ماشى

Unknown said...

الف سلامه عليك
وبعد كده ابقى خلى بالك
يلا وعسى ان تكرهوا شئ وهو خير لكم
شفاك الله وعفاكى
سلام

amraction said...

سلامتك يا فتفوته
ما تعمليش فيها بلطجيه بس وانتى بتخافى من خيالك

عموور

šσяšαяαα said...

السلاااااام عليكممم

ياربى يعنى اول تعليق عند فتافيتو يكون فى هذه المناسبة التجبيسية

الف سلامة عليكى ويارب تقومى بالسلامة قريبا جدا وتنتقمى من الاعداء:)

نورتينى يافتفوتة وهستناكى تانى

سلااااااام

ftafeet said...

ابن اسكندريه ميرسى ربنا يخليك الله يسلمك

ftafeet said...

ميرسى ياعموررر الله يسلمك مش هاعمل فيها بلطجيه تانى بس ابقى انت تعالى دافع عنى ياخوياااا

ftafeet said...

ميرسى ياصرصوره الله يسلمك ياجميل
ايوه كده ادعيلى انتقم من الاعداء العيال عمالين يغظونى هنا فى البيت ويضربونى على رجلى ويجرو وانا مش عارفه اعمل حاجه عاااااااااااا

نورتينى والله ياصرصوره وهاستناكى كتيييير

فتوح أبو المفاتيح said...

عيل صغير يا ناس
انت قولت عندك كام سنة ؟؟
آه حشرين
بس انت شكلك ضعيفة حبتين
بقا حد يقع من فوق السرير يتكسر ؟؟؟
شكلك مش بتشربي اللبن
أنا اكمبارح وقعت من فوق سقالة
كل اللي حصل إني اتعورت
الحمد لله

المهم

ألف ألف ألف
وآلاف
السلامات عليكي
وتقومي و ترتعي بالسلامة

و اكيد اللي حصل ده فيه خير
محدش عارف الخير فين

ميّويه said...

الصراحة مواقف لا تحسدي عليها
بس حلوة مكالتش من ساعة ماتولدت
امال حضرته بيكلمك ازاي
ماعلينا
بيهزهز أكيد
بس اقولك علي حاجة
انا لو كنت مكان صاحباتك كنت سخسخت من الضحك
بتجري ورا ؟؟
يالهوي كان نفسي اشوف المشهد دة
بس الف سلامة عليكي يافتافيت



حقوق النشر محفوظه

بصوا بقى حقوق الفزلكه و والتفكير والكتابه والنشر ووجع الصوابع على الكى بورد محفوظه
ماشى وقد ازعر من انزر اصدى اعذرمن انذر
سلااااااااااام