Saturday, February 23, 2008


التاج ده اول تاج يجيلى فى حياتى كلها
وجالى من خالو حبيبو احمد فنا هاجاوب بس على ادى بقى


هل توافق على حزف خانة الديانة من البطاقة الشخصية ؟

لا طبعااااا موافقش نحذفها ليه
ما رأيك فى المثليين ؟

قرف جداااااااااااااا
هل هى حرية شخصية ؟
حريه شخصيه لا طبعا اى حاجه حرام مايبقاش فيها حريه شخصيه
هل توافق على الإعتراف بالمثليين ؟
الاعتراف بيهم على انهم يبقو موجودين فى حياتنا وامر واقع لازم نتقبله لا طبعا معترفش بيهم
الاعتراف بيهم بقى على انهم موجودين وهما مشكله لازم نحلها ونقضى عليها اه اعترف انهم موجودين بينا
هل لديك أصدقاء من المثليين ؟
لا الحمد لله مليش حد منهم انا اصلا اقرف منهم مووووت
هل تعتقد بوجود إضطهاد للمسيحين فى مصر ؟
لا منظنش بانهم مضطهدين نهائى بالعكس اظن انهم واخدين حقهم جداااا انا عمرى ماشفت حد مسيحى تعبان او قرفان او مش عايش عيشه كويسه بالعكس بحس انهم واخدين حقهم اوى

من هو الشخص الذى تختارة لرئاسة مصر ؟

انا طبعا ايه رايك والله ابقى جامده وهادلع الشعب

أذا قمت بتأسيس حزب سياسى .. من هم الأشخاص الذين ستقوم بضمهم فى الحزب ليشاركوك فى حكم مصر حال فوزك فى الإنتخابات ؟
هاحط كل اللى واحد بيفهم وعارف هو بيعمل ايه فى ماكنه يعنى مثال بسيط هاحط بابا وزير الاسكان والتعمير عشان هو مهندس

هل توافق على مشاركة كل من : الإخوان المسلمين - الأقباط فى الحكم ؟
اه عادى بس مش كتير يعنى
فى رأيك الشخصى .. ما هى أفضل مدونة على بلوجر قمت بزيارتها ؟
كل المدونات اللى بزورها على طول وبرد فيها بحبها وبعتبرها احسن مدونات
للذكور فقط : أيهما تفضل كزوجة .. إمراءه عاملة ، أم ربة منزل ؟

هيا للذكور فقط بس انا هاجاوب غتاته وخلاص انا افضل ربه المنزل معندناش ستات تشتغل بصراحه انا مابحبش شغل الستات بحس انه ملوش لازم او بحس ان المفروض الست تأعد فى بتها كده معززه مكرمه مش تبهدل نفسها

للإناث فقط : هل توافقين على الزواج من رجل مطلق ؟
اه عادى بس مايكنش فارق السن كبير ومايكنش عنده اولاد
اذا تزوجت وأنجبت ولدين وبنتين .. أى الأسماء تحب أن تسمى ؟
احب اسمى يوسف وآسر والبنات رودينا وجنى

هل تعتقد أن توريث الحكم فى مصر . . سيتم فعلا أم لا ؟
معرفش بصراحه بس محبش انه يتم


فى رأيك الشخصى : ماهو أفضل إنجاز لحكومة مبارك ؟
مظنش انها عملت حاجه عدله
وما هو أسوأ عمل قامت به ؟
كل حاجه عملتها وحشه

14 comments:

Unknown said...

حلوة الحتة الغلاثة اللي جاوبتي عليها
اجابات لايت موت وعسل
انا كنت بعتهولك علي فكرة لانك علي الليست اللي فيها يميمن
يلا
مش بتيجي تزوريني لية
سلام

amraction said...

ايه يا عم الحاجات النار دى.. اسئله واجابات حلوه لووز
keep it up :)

ميّويه said...

حلو البوست
بس..


انا اتحوووللتتت من الخط الأحمر دة

فتوح أبو المفاتيح said...

أوووه
فيري وندرفل
اجابات رائعة
بس أنا معترض على اجابتين
أولا
انت متنفعيش تحكمي مصر

لأنك بنت
ولو حكمتي مصر
الاخوان هيمسكوكي يضربوكي
وانا مرضاش ليكي الضرب
فهمتي بقا وجهة نظري من الرفض
تاني اعتراض

ان لو مسكت الحكم و خليتي الاخوان يشاركوا في الحكم هتنضربي

تالت اعتراض
الحكم سيتم توريثه شئنا أم ابينا

كدا بقوا تلاتة
بس مو مشكلة
محدش عارف الخير فين
سلااااااااااام

أُكتب بالرصاص said...

حلوةالاجابات المختصر بلا فزلكة دي يا فتافيت
نسيت اقولك الحمد لله على سلامتك

ftafeet said...

ازيك يامنمن ياحبيبى بجد عجبتك حته الغلاسه دى

اصل انا بمووووت فى الغتاته
وانا بزورك والله على طول يامنمن
بس انتى اللى مش بتخدى بالك

ftafeet said...

ميرسى ياعمووور الاسئله بتاعت احمد يشكر عليها بصراحه اما الاجابات بقى بما انى عبقريه موووووت فاطلعت منى حلوه كده

ميرسى ياميويه منورانى ومعلش مش هاكتب بلاحمر تانى متزعلش نفسك ياجميلل

ftafeet said...

ازيك يافتوح ياللى خايف على البطه

منورنى

وبعدين انا سمعت اعتراضك بس مش مش مقتنعه بحاجه انىانى مامسكش البلد علشان انى بنت لا لا لا لا يابابا لادنا من شبرا يعنى بمييييت راجل
وبما انى بمييييت ؤاجل محدش هايقدر يمسكنى يضربنى وبعدين بقما انك مش هاترضالى الضرب وطلعت حونين اوى كده انا هامسكك المنصب اللى انت عايزه فى البلد يلا ياسيدى اى خدمه انا بحب افرح الشعب اهه

ftafeet said...

اكتب بالرصاص منورنى فى المدونه بجد

ميرسى اوى على تعليقك

والله يسلمك ميرسى

Ahmed Al-Sabbagh said...

هههههههه

عسل عسل عسل

واجاباتك على التاج من اجمل والذ الاجابات اللى شوفتها

تسلم ايدك

وشكرا لاهتمامك بالتاج بتاعى

:)

أحمد

ftafeet said...

اى خدمه يابو حمييييييد اجابات نار اهيه

ميرسى ياحمد ربنا يخليك انت على التاج الحلو ده

ftafeet said...
This comment has been removed by the author.
مثلية فقط said...

اسمحيلي
ليش بتقولي عن المثليين قرف

بتمنى تراجعي معلوماتك شوي
بتصور أنو ما في حدن بيشتم حدن هيك و بهيك أسلوب و من غير ذنب

نحنا بشر عاديين و هيدي هوية جنسية
و ما عم نأذي حدا

الإحترام شي واجب مبدأ
لا تخلي مفاهيم رجعية تحكم آرائك

ftafeet said...

انا مافيش اراء رجعيه حكمانى او اى حاجه انا اعرف ان اى حاجه حرام تبقى المفروض مانعملهاش واللى يعملها يبقى
غلطان والناس المفروض تتجنبه عرفتى بقى

واهلا وسهلا بيكى عندى



حقوق النشر محفوظه

بصوا بقى حقوق الفزلكه و والتفكير والكتابه والنشر ووجع الصوابع على الكى بورد محفوظه
ماشى وقد ازعر من انزر اصدى اعذرمن انذر
سلااااااااااام