Sunday, April 20, 2008

ونبى احب التاج انا


والله التاج ده حاجه حلوه خالص وخصوصا شكله حلو بفكر انى البس تاج فى فرحى بس لو ربنا هدانى ولبست الحجاب فى الفرح ماينفعش بس معالينا هاحاول اظبط الموضوع ده علشان هالبسه يعنى هالبسه اصله ياجدعان حلو اى والله زى مابقولكو
ايه الكلام ده معلش واحده عندها ننح فى دماغها وعايزه عريس
المهم بقى انى جالى تاج من منمن حبيبى
وانا ايه بقى هاحلو
التاج اهه
اذكر 10 اشياء عن نفسك
اختر 5 اشخاص تهدى لهم التاج
اترك لهم لينك تخبرهم فية بالتاج
لا تهدى التاج لمن اهداك اياه
اترك لصديقك الذى اهداك التاج اخبارية بان التاج نزل و تعالى شوفه
.....
*مش بعرف اتكلم عن نفسى نوهائيا بوتاتا اطلاقا ومطلقا
*بحب ربنا جداااااا وبغيرعلى دينى اوى ورسولى صلى الله عليه وسلم
*انا جبانه اوى وبخاف من الضلمه والنور الجامد
*بحب الامارات اوى وابتديت اخد على مصر وافكر فيها
*بحب منال جدااااااااااااااا ومتعلقه باماما اوى وبعيده عن دادى نوعا ما
*انا بؤ على الفاضى بقول ومش بعمل
*بنسى الزعل بسرعه ومش بحب النكد خااااالص
*مشكلتى الكبرى انى تنكه جداااااااا ومش باخد على اى حد بسرعه بس والله معظم الوقت
بيبقى خوف منهم مش تكبر عليهم
*نفسى يبقى ليا اصحاب كتييييييييييييييييييير
لحاجه الوحيده اللى قلبى جامد فيها وبقيت متشرده بمعنى الكلمه فيها السواقه
خلصته هييييييييييييييييييييه
انا هامرر التاج ده لتلاته بس كفايه
احمد الصباغ
لعموووووووور(عمرو عبد الصمد)؟
ابص
ريهام محمود

47 comments:

Unknown said...

ههههههههههه ماشي ياعم
ياللي بتحب التاجات
انا كمان مش بتعود علي حد بسرعة
ومتشردة في السواقة مش قوي ع ادي بس الجرائة بتيجي حبة حبة
واجابات لذيذة يا فتفوتةةةةةةةةة
سلام

أم أحمد المصرية said...

عزيزتي الفتفوتة اللذيذة ازيك
اولا نورت مدونتي ياقمر
ثانيا يارب تبقي عروسة محجبة و ابقي البسي التاج الجميل ده في البيت :)
عارفة انا بقي بتكسف ابين للناس اني مكسوفة فبعمل جريئة و واخدة عليهم تمثيلا لغاية ما خد عليهم بجد صعبة مش كده ؟ بس و الله ده اللي بيحصل بس طبعا مش كل الناس فيه شخصيات التناكه معها احسن انتبس شكلك في جو جديد لسه ما خدتيش عليه
و مش زيك في حاجة كمان انا سواقتي مش سريعة و بقلق بسرعة مع اني بسوق من و انتي لسه في الحضانة :)عارفة يا فتفت وواحدة واحدة حتزدادي جرأة مع الناس و تهورك في السواقة حيقل تراهنني
سؤال اخير تعليق ان مدونتي هادية اعتبره مدح و لا ذم :) و في الختام تحياتي لك و ابقي دايما نوريني

لـــى لــــىِ said...

طب والله عسل

احلى عشر حاجات ومحتاجات

نورتينى يااجمل فتفوتة

بطوط حبوب said...

هههههههههههه
يا صباح الاجابات الجامده
كل الى بيجوا من بره متشابهين فى حاجات كتيره
صعوبه تكوين صداقات
حب البلد التانيه وصعوبه التقألم مع مصر

ومعرفش كلهم بيحبوا منال ولا لأ :D
هو مين منال
لووووووووووول

sebofy7alo said...

أنت عسولة خالص ورقيقة وعلشان كدة
أهديلك هذا التاج المرصع بالياقوت والمرجان

صاحب المضيفة said...

اجبات رايقة بجد وحقيقي

واحلى حاجه

حب الله تعالى ورسوله صلى الله عليه وسلم


جميل قوي حب الاتباع والاقتداء بيه في كل حاجه

ربنا يكرمك ويعزك ويجعلك من جنود الدين

Coca said...

اجابات دمها خفيف

في ناس كتير ببقي قلبي حاسس كده انهم مش تنكين بس بياخدوا علي الناس بصعوبه

ودي بتحلص معايا

بس انا بيقولوا عليا رخمه مع اني حامل في الوديع والله وبجد مش ببقي اصدي اكون رخمه او تنكه

ايييه دونيييييييا

بلوجك جميل بجد واتشرفت بزيارتك

صحفية روشة said...

تقريبا هو نفس التاح اللى جالى
بس اجابات جامدة يا باشا ايه ده ده احنا واصلين اوى

Anonymous said...

اجابات مية مية
وتمريرات احلى
مدونة جامدة
والزيارة هتتكرر

Desert cat said...

طيب ما انتى لبلب اهو فى الكلام على نفسك امال ايه بقى مش بحب اتكلم على نفسى دى
ههههههههههههههه
خدى بالك من نفسك بقى ومش تتهورى فى السواقه اوى اصل الفرامل ملهاش امان

صحفية روشة said...

اول مرة هطلب زيارة محتاجه جدا جدا اجابات على البوست الاخير بمدونتى
شكرا

ftafeet said...

ازيك يامنمن اه ياستنى بحب التاجات
ميرسى على الكومنت الحلو ده
وكويس انى مطلعتش لوحدى متشرده فى السواقه ولا مش باخد على الناس بسرعه

نونااااا

ftafeet said...

ام احمد

نورتينى بجد بجد مبسوطه اوى انك جيتى عندى
ويارب ابقى عروسه يسمع من بوئك ربنا

وعلى فكره لما قلتلك البلوج بتاعك هادى طبعا دى حاجه مش وحشه مافيش حد مايحبش الهدؤ
بس بجد حسيت مدونتك دافيه كده وحلوه تسلم ايدك عليها

نوناااا

ftafeet said...

الله يخليكى يالىلى ياجميله
اسمك على اسم قطتى على فكره

نونااا

ftafeet said...

بطووووووووووط

ازيك عامل ايييييه

اه تصدق بجد انا لاحظت كل اللى بيجى من بره بيبقى زيى معظم الوقت

واكيد كلهم بيحبوا منال زيى طبعاااا

ftafeet said...

سيبو فى حاله
ياااااااه ازيك اتبسط اوى لما شفت الكومنت بتاعك بجد

وميرسى على زوقك وعلى التاج

نوناااا

ftafeet said...

صاحب المضيفه
نورك غطى على كهربه الشاشه اى والله

ميرسى اوى على تاعليقك الحلو ده ربنا يكرمك

نوناااا

ftafeet said...

Coca

شرفتينى بزيارتك ليا بجد

وميرسى على الكومنت وانا اصلا ياعنى بت سكرودمى خفيف(حبه هشتكه بدلع نفسى عادى)؟


ياريت تنورينى دايمااا


نوناااا

ftafeet said...

صحفيه روشه

شفتى انا واصه زى شفتى انا حلوه ازاى اوعى وشك

نورتينى


نوناااا

ftafeet said...

مواطن زهقان

نوترنى ميرسى على مرورك وتعليقك الحلو ده

نوناااا

ftafeet said...

قطتى نانااااا
ازيك وحشتينى

لا يابنتى انا مش بعرف اتكلم عن ذات نفسيتى لكن اتكلم عموما نا بب اعمل ايه وكده الحاجات المعروفه يعنى
فى الحالتين انا رغايه وده معروف عادى بقى

نورتينى ياقمرايه


نوناااا

Tamer Nabil Moussa said...

اجابات جميلة


ربنا يوفقك

تحياتى

د/اجدع بنوته said...

تاااج خفيف واجابات اخف وجميله

يالذيذه يارايق

walaa said...

انت طلعتى خوافه هههههه
يارب يبقى ليك صحاب كتيير
وتبطلى تخافى من الضلمه
تحياتى ولاء

Unknown said...

اه يبنتى عامله ايه أخباركم ايه
بجد التدوين وحشنى جدا بس المشكله الواحد انشغل خالص المهم ان فى الطريق للعوده مره أخره بصراحه تاج جميل واجمل حاجه فيه انك تنكه اوى مع انى مش فاهم يعنى ايه بس عجبتنى والأجمل انك نفسك يبقى ليكى اصحاب كتير وده أجمل حاجه فى الدنيا ان يعرف ناس كتير تهتم بيه ويهتم بيهم
وشكرا جدا على السؤال
ابن اسكندرية

Reham Mahmoud said...

بجد جميل جدا البوست
والاسئله انا جوبت عليها بس فى سرى
والله عسل جدا
تحياتى
ريهام

ftafeet said...

تامر نبيل

ميرسى على مرورك وتعليقك

اتشرفت بزيارتك


نونااااا

ftafeet said...

اجدع بنوته
اتشرفت بزيارتك ياقمر ميرسى على تعليقك الجميل ده

نوناااا

ftafeet said...
This comment has been removed by the author.
ftafeet said...
This comment has been removed by the author.
ftafeet said...

ولاء

ازيييك شفتى بقى انا طلعت خوافه ازاى

ويارب ياستى يبقالى اصحاب وابقى شجاعه يسمع من بوئك ربنا


نورتينى


نوناااا

ftafeet said...

ابن اسكندريه

وحشتناا جدااااااا والله

ميرسى على مرورك ونورتنى والله واتبسط اوى لما لاقيتك


ومستنين تدويناتك ياقمر وابقى طمنا عليك


نوناااا

ftafeet said...

ريهام محمود

ميرسى على زوقك ياجمييييل

وبعدين ليه تجاوبى على الاسئله فى سرك ماتخدى تجوبيه عندك احسن بصى ليكى عليا هاحط اسمك فى اللى انا مررتلهم التاج خلاص ياقمر

اوك وهاستنى اشوف اجابتك فى مدونتك


نوناااا

مواطن مصرى نايم said...

ههههههههههههه
اجابات جامده
بس بالنسبة للعريس
انا موجود انتى تؤمرى
ههههههه
تحياتى ليك

ftafeet said...

مواطن مصرى نايم

يااااه ميرسى على زوقك

وانا كمان موجوده لو عايز عروسه


نورتنى

نوناااا

Ahmed Al-Sabbagh said...

طبعا انا هادى اهو

وبكتب كومنت بكل هدوء

ومن غير تعصب ولا حاجة ابدا

اولا اجاباتك جميلة

ثانيا اشكرك على الاهداء

ورابعا بقى بالنسبة لموضوع العريس

(عريس لما يبقى يلـــ )

قصدى ربنا يوفقك ويجمعك مع الانسان الجميل اللى يستاهل واحدة جميلة زيك


طب هى فين ثالثا

اه ثالثا دى قولتها فى سرى

تحياتى

احمد

ftafeet said...

ازيك يااحمد

طبعا طبعااااااا واضح انك هاااادى جدااا
وده اللى بيعجبنى فيك


والله انا اتبسط جدااا ان الاجابات عجبتك

واما بقى بالنسبه لعريس
ميرسى يسمع من بوئك ربنا يارب اتجوز بسرعه بقى

وثالثا اللى انت قولتها فى سرك
انا عايزه اعرفها هاااااا

نونااا

§a§a said...

أول زيارة للمدونه بس مشاء الله جميله جدا جدا


واجابتتك على التاج جميله

مشاء الله


تحياتى

ftafeet said...

$a$a

شرفتنى بزيارتك

كويس ان الاجابات عجبتك والمدونه واتمنى اشوفك تانى


نوناااااا

MONDAHESH said...

كل ده ومش بتعرفي تتكلمي عن نفسك !!!!؟؟؟

:)))

لذيذة مدونتك

تحياتي

Ahmed Mubarak said...

مشكلتى الكبرى انى تنكه جداااااااا ومش باخد على اى حد بسرعه بس والله معظم الوقت


مش عارف انا ربنا حاطط الناس التنكه في كل حته اروحها ليه
:D

بس انت صريحة اوي .. انا بحب الناس المباشره كده

تحياتي

رئيس جمهوريه نفسى said...

على فكره هى السواقه تشرد والحمد لله انك ابتديتى تاخدى على مصر
اختزلتى نفسك فى ال10 حججات

ftafeet said...

MONDAHES

اه مش بعرف هوا انا كده قلت حاجه

ميرسى على مرورك وتعليقك نورتنى


نوناااا

ftafeet said...

احمد مبارك

معلش بقى نصيبك فى التنكين نعمل ايه
هذا انتقام الرب)؟)

وميرسى على زوقك ياجميل شرفتنى بزيارتك

نوناااا

ftafeet said...

رئيس جمهوريه نفسى

شفت بقى يعنى انا على حق انى اتشرد فى السواقه

نورتنى ياقمر


نوناااا

mostafa rayan said...

ازاي بتقولي انك جبانة وانتي لماكنت صغيرةكنت مضياها اجرام
ليه الواحد كل لما يكبر بيخاف
تحياتي لأجابتك الصريحة

ftafeet said...

مصطفى ريان

انا مكنتش جبانه وانا صغيره لانى كنت فى وسط ناس اعرفها ومتربيه معاهم وكنت فى مكان بحبه ومتأقلمه معاه

انا محستش بالخوف الا لما جيت مصر ناس غريبه عنى مكان جديدمش واخده عليه وفى نفس الوقت مش قادره احبه
عرفت بقى الخوف جالى منين وفى نفس الوقت الضلمه انا بخاف منها من زمان


نوناااا



حقوق النشر محفوظه

بصوا بقى حقوق الفزلكه و والتفكير والكتابه والنشر ووجع الصوابع على الكى بورد محفوظه
ماشى وقد ازعر من انزر اصدى اعذرمن انذر
سلااااااااااام